Changes

For noget tid siden snakkede jeg jo om både nyt navn og url. Det var lidt mere bøvlet at ændre, end jeg havde forventet. Det beklager jeg…

Det betyder, at bloggens adresse nu er http://polishinglife.wordpress.com/, og at jeg på Bloglovin’ nu kan følges under Polishing Life i stedet for Belles Passions. Find mig på Bloglovin lige her!

Jeg beklager bøvlet, og jeg håber inderligt, at I mine faste læsere fortsat vil følge mig!

This entry was posted in Ikke kategoriseret. Bookmark the permalink.

2 Responses to Changes

  1. nannasmed says:

    Jamen selvfølgelig! Det ser ud til at det er gået helt automatisk med Bloglovin’.

    • baysen says:

      Lyder godt, Nanna😉
      Er du sikker? Jeg synes nemlig ikke, det ser ud til at de sidste tre indlæg er kommet på bloglovin. Så måske du skal prøve det nye bloglovin-link?

Leave a Reply

